Telewizja Kablowa. Internet, telewizja, telefon - Pomoc techniczna

Szybka pomoc

Problem z połączeniem internetowym:

  • Sprawdź połączenie: Upewnij się, że wszystkie kable są poprawnie podłączone do modemu i gniazda ściennego. W przypadku usługi dostarczonej kablem koncentrycznym dokręć ostrożnie wszystkie złącza. Jeśli jesteś abonentem usługi światłowód do mieszkania upewnij się że światłowód połączeniowy pomiędzy gniazdem a modem jest prawidłowo dociśnięty – słychać wówczas charakterystyczne kliknięcie. Zachowaj jednak szczególną ostrożność i pamiętaj że zarówno złącza jak i sam kabel światłowodowy jest bardzo delikatny, łatwo go zabrudzić i  nie jest odporny na wyginanie.
  • Restart urządzenia: Wyłącz modem i router z zasilania na co najmniej 30 sekund, a następnie ponownie podłącz i uruchom. Teraz poczekaj aż urządzenie uruchomi się. Proces ten może potrwać niekiedy do 5 minut.
  • Test prędkości: Odwiedź certyfikowaną stronę UKE https://pro.speedtest.pl/  z testem prędkości, aby sprawdzić, czy Twój Internet działa z oczekiwaną szybkością. Tester pomoże Ci też ustalić i rozwiązać ewentualne problemy z komputerem.

Problem z odbiorem telewizji cyfrowej DVB-C:

  • Restart dekodera: Wyłącz dekoder z zasilania, odczekaj chwilę, a następnie włącz go ponownie.
  • Sprawdź kartę dostępu: Upewnij się, że karta dostępu jest prawidłowo włożona do modułu CI lub dekodera.
  • Przeskanuj kanały: Jeśli brakuje kanałów, przeskanuj je ponownie za pomocą funkcji automatycznego wyszukiwania w ustawieniach dekodera.


Problem z usługą IPTV:

  • Sprawdzenie połączenia sieciowego: Upewnij się, że Twoje urządzenie IPTV jest prawidłowo podłączone do modemu i czy kabel przyłączeniowy znajduje się w porcie numer 4.

Wybierz jedną z opcji

 

Infolinia działu technicznego jest dostępna w godzinach:

Od Poniedziałku do Piątku, w godzinach od 8:00 do 21:00.

W weekendy oraz dni wolne ustawowo – jest możliwość pozostawienia wiadomości głosowej na infolinii awaryjnej, (Warunkiem przyjęcia zgłoszenia jest podanie dokładnego adresu i telefonu kontaktowego.) prosimy o dokładne podanie adresu świadczenia usługi, pod numerem (22) 415-00-00 wew. 3.

Po weryfikacji zgłoszenia nasz konsultant oddzwoni do Państwa.

Zachęcamy też do wysłania zgłoszenia na adres e-mail: boa(at)telkab.pl*

*- (at) zamienić na @